Karta charakterystyki materiałowej (karta MSDS) to formularz zawierający dane dotyczące właściwości danej substancji. Ma ona na celu zapewnienie pracownikom i personelowi ratowniczemu procedur bezpiecznego obchodzenia się lub pracy z tą substancją i zawiera takie informacje, jak dane fizyczne (tj. temperatura topnienia), przechowywanie, usuwanie, wyposażenie ochronne i procedury postępowania z wyciekiem. Dokładny format MSDS może się różnić w zależności od źródła.

Zgodnie z dokumentem MSDS "Potrzeba informowania użytkowników o zagrożeniach związanych z substancjami chemicznymi jest sprawą najwyższej wagi. Powszechne stosowanie substancji chemicznych, rozwój nowych substancji chemicznych oraz potrzeba ponownej oceny zagrożeń stwarzanych przez istniejące wcześniej substancje chemiczne przyczyniają się do zwiększenia znaczenia zgodności MSDS. Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w Miejscu Pracy (OSHA) opracowała normę komunikacji zagrożeń (Hazard Communication Standard - HCS), która nakazuje stosowanie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (MSDS) i dostarcza informacji osobom używającym, obsługującym lub przechowującym niebezpieczne chemikalia przemysłowe. Karta MSDS jest używana do przekazywania szczegółów dotyczących tożsamości materiału, informacji o producencie, tożsamości zagrożenia, informacji o nagłych wypadkach, instrukcji postępowania w przypadku wystąpienia niebezpiecznej sytuacji, informacji o zapobieganiu niebezpiecznym sytuacjom, jak również innych informacji technicznych. Uznając znaczenie tego dokumentu, wiele innych krajów (np. UE, Australia, Kanada) przyjęło HCS do swoich własnych inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa chemicznego. Artykuł ten można znaleźć w przewodniku MSDS Writer Resource Guide.

Wytwórnia etykiet istnieje od dawna, ale jej zastosowanie w środowisku biurowym jest dziś tak samo ważne, jak kiedyś. Chociaż producenci etykiet nie zawsze tworzą najbardziej atrakcyjne etykiety, są wydajni i wykonują swoją pracę. Dzisiejsze wytwórnie etykiet oferują szeroki wachlarz możliwości wykraczających poza te z wczoraj. Istnieje wiele rodzajów etykiet, które można kupić, aby zmienić czcionki, kolory i pisać na nich jak na klawiaturze, co czyni je jeszcze bardziej wygodnymi i pomocnymi. Casio i brat to tylko dwaj wielcy producenci produkujący wysokiej jakości elektroniczne etykiety dla domu i biura.

Biuro może dość szybko pogrążyć się w chaosie. Pliki i foldery mogą być schludne, ale bez praktycznego systemu etykietowania może to nie mieć znaczenia. Oczywiście, można by na nich wszystkich pisać za pomocą magicznego markera, ale jest to nieporządne i prowadzi do jeszcze mniej profesjonalnej prezentacji niż w przypadku drukarki etykiet. Dzięki dobremu systemowi etykietowania, każde miejsce ma swoją nazwę, a wszystko można umieścić na właściwym miejscu. Jest tak wiele sposobów, w jaki można użyć drukarki etykiet, że będziesz się zastanawiać, jak można się z nią dogadać bez niej.

Foldery etykiet

Wszystkie twoje foldery komputerowe mają ładnie oznakowane nazwy, więc czy twoje fizyczne foldery nie powinny mieć takich samych? Możesz użyć drukarki etykiet, aby nadać każdemu z twoich folderów właściwą nazwę. Foldery są doskonałym sposobem na oddzielenie ważnych dokumentów i złożenie ich w łatwo dostępny sposób. Jeśli pracujesz w zawodzie medycznym lub dentystycznym, możesz wykorzystać teczki do oddzielenia informacji o pacjencie. Jeśli nie, możesz zrobić to samo dla każdego indywidualnego klienta w Twojej firmie. Możesz również stworzyć foldery do wystawiania rachunków i otrzymywania informacji, jak również materiałów szkoleniowych. Ten ostatni pomysł jest szczególnie dobry, ponieważ nowi pracownicy będą mieli zasoby, z których będą mogli skorzystać, próbując dostać się do pracy.

Szafki do segregowania etykiet

Szafka na dokumenty jest wspaniałym sposobem na przechowywanie dokumentów i utrzymanie wszystkiego w porządku. Jeśli jednak masz duże biuro, może być wiele szafek na dokumenty, z małą ilością informacji dla niewtajemniczonych o tym, co trzyma zawartość. To jest gdzie twój wytwórca etykiet może wchodzić w grę. Po prostu zrób dyskretną etykietę dla każdej szafki, lub być może etykietę dla każdej szuflady, najlepiej opisując zawartość wewnątrz. Jeśli nie ma gotowej nazwy dla tego, co mieści się w szafce lub szufladzie, pojawiają się dwie opcje. Po pierwsze, być może będziesz musiał ponownie przemyśleć swój system archiwizacji. System plików powinien być właśnie taki: system. Nie powinno być żadnych szafek czy szuflad wypełnionych śmieciami, które nie pasują do żadnego konkretnego systemu czy schematu. Jednak to jest Twoja szafka. Jeśli nie masz konkretnej nazwy dla tego, co trzyma się w szufladzie, po prostu nazwij ją "MISC" i ruszaj dalej.

Etykietuj płyty CD

Płyty CD ROM stały się w dużym stopniu częścią środowiska biurowego, ale bez odpowiedniego systemu etykietowania mogą zostać utracone lub źle umiejscowione. Nikt nie chce przechodzić przez stos nieoznakowanych płyt CD, aby ustalić, które z nich zawierają jakieś informacje. Najgorsze jest to, że te płyty mogły zacząć się od pewnego rodzaju zapisu na nich, który od tego czasu zanikał do czasu. Tu właśnie pojawia się dobry wytwórca etykiet. Nie, nie ten sam, którego użyłeś na szafce z plikami. Mają one specjalne wytwórnie płyt CD, które można kupić, aby wykonać tę pracę.

Tworzenie nowych rozwiązań w zakresie przechowywania

Oczywiście, z nową etykieciarką, niebo jest limitem, jeśli chodzi o sposób przechowywania dokumentów i papierów. Można je również przeszczepić do biura domowego, jeśli trzeba będzie zabrać ze sobą część akt i dokumentów do domu, lub jeśli po prostu potrzebny jest tam nowy system archiwizacji. Plastikowe pudełka są tanie i mogą stanowić świetny sposób na przechowywanie tych dokumentów, które nie będą używane przez jakiś czas. Foldery, pliki, segregatory, a nawet skrzynki mogą stanowić doskonałe rozwiązanie w zakresie przechowywania, o ile istnieje system archiwizacyjny. Z etykieciarką nie będzie to problemem.

Ostatnio w mediach pisano i mówiono o tym, że kraj ten staje się kulturą bez papieru. Uważamy to za prawdę, po prostu dlatego, że dzień po dniu wbija się nam to do głowy. Ale co jeśli faktycznie zwolnimy i zbadamy to?

Tak, możesz płacić rachunki online, zmniejszając w ten sposób ilość wysyłanych listów. Co jeszcze? Czy kiedykolwiek naprawdę napisałeś tyle listów osobistych, które teraz zostały zastąpione przez pocztę elektroniczną? Cóż, może napisałeś. Hmm. ...cóż, wydaje się, że o to chodzi. Wciąż czytamy książki, wciąż drukujemy dokumenty, i wciąż podpisujemy umowy w staromodny sposób. Tak, istnieją internetowe odpowiedniki tych wszystkich rzeczy, i tak, prawdopodobnie będzie czas w przyszłości, kiedy papier jest tak rzadki jak złoto, ale tego czasu na pewno nie ma teraz. Papier nas otacza, a my używamy go cały czas.

Z tym całym papierem, w rzeczywistości, może być łatwo stracić nad tym wszystkim kontrolę. Papiery upychają się tutaj w biurku, wrzuca się je do szafki na akta, a my nigdy nie znajdziemy niczego, kiedy tego potrzebujemy. Nasze biuro to bałagan, ponieważ nie mieliśmy systemu składania wszystkich ważnych dokumentów. Cóż, jeśli trzeba to naprawić, nie ma czasu jak teraz. Przejdźmy przez to i zobaczmy, co można zrobić, aby stworzyć nowy system archiwizacji dokumentów w swoim biurze.

Szafki na dokumenty

Jeśli uważasz, że powyższa uwaga miała na celu zdyskredytowanie szafki na dokumenty, zastanów się jeszcze raz. Szafki na dokumenty są wspaniałym zasobem i powinny być centralnym elementem każdego systemu przechowywania dokumentów na dużą skalę. Z drugiej strony, aby były efektywne, muszą być prawidłowo użytkowane. I tak wiele z nich nie jest prawidłowo użytkowanych. Papiery są wrzucane do tego czy tamtego segregatora, aż do momentu, gdy nie ma już poczucia porządku. W tym momencie można je równie dobrze rzucić na podłogę. To prawda, są one poza zasięgiem wzroku, ale nie będą łatwiejsze do zlokalizowania, gdy będziesz potrzebował tego ważnego dokumentu.

Podczas uruchamiania nowego systemu archiwizacji, rozejrzyj się po biurze i zobacz, co masz przed zakupem nowych materiałów. Możesz mieć to, czego potrzebujesz, lub nie, a zaoszczędzony grosz to zarobiony grosz. Jednak teraz nie jest to również czas na skąpstwo. Jeśli nie masz tego, czego potrzebujesz, nie rób tego tak po prostu. Materiały archiwizacyjne są zadziwiająco tanie, więc nie czepiaj się każdego grosza, jakby to był twój ostatni. Poza tym, co i tak kupuje się w dzisiejszym społeczeństwie za grosze?

Foldery plików

Rozpocznij nowy system archiwizacji, oznaczając wszystkie swoje foldery odpowiednimi nagłówkami, a następnie przejdź do niego. Smead tworzy dobry folder do użytku biurowego, podobnie jak Pendaflex. Jeśli nie masz jeszcze szafki na dokumenty, wyjdź na zewnątrz i kup ją. Nie musi to być najlepsza szafka na rynku, ale należy wybrać taką, która spełni swoje zadanie i będzie pasować do wystroju biura. Kiedy to jest wyrównane do kwadratu, można zacząć umieszczać swoje foldery wewnątrz w sposób, który ma sens i będzie łatwo dostępne.

Upewnij się, że postępujesz zgodnie z systemem składania dokumentów, który jest prosty i, co ważniejsze, jednolity w całej szafce. To właśnie tutaj wiele systemów segregatorów idzie na manowce. Ludzie mają tendencję do rozpoczęcia dobrze, alfabetyzując wszystko, i uzyskać ich szafka akta w odpowiedniej kolejności. Potem pociąg zaczyna spadać z torów. Zaczynają umieszczać rzeczy w szafce według kolejności ważności lub daty, a pod koniec dnia nie wiadomo, gdzie coś jest. Wybierają jeden sposób składania i postępują zgodnie z nim w całej szafce. W ten sposób każdy będzie mógł z łatwością śledzić system i nie popsuje niczego dobrego.

Oddzielny przewodnik

Jest to coś, co może być nieocenione, ale rzadko jest używane przez kogokolwiek. Możesz sprawić, że Twój system archiwizacyjny będzie o wiele lepszy, jeśli stworzysz osobny przewodnik po Twoim systemie archiwizacyjnym i umieścisz go na górze szafki na dokumenty. W ten sposób nikt nie będzie miał żadnych wątpliwości co do tego, gdzie można je znaleźć. Może to zabrzmieć jak dużo dodatkowej pracy, ale na dłuższą metę zaoszczędzi nieobliczalną ilość czasu.

Jest wtorek wieczorem. Zegar mówi, że jest cztery trzydzieści, ale czuje się, jakby mówił to od pół godziny. Miałeś skończyć jakieś prace związane z płacami, ale zamiast tego zacząłeś bawić się kontrastem na monitorze. Być może rozjaśnienie go sprawiłoby, że patrzenie na niego byłoby przyjemniejsze. Ciemniejszy? Głównie, starasz się zabić ostatnie pół godziny przed jego powrotem do domu. To prawda, mógłbyś po prostu wyjść teraz i nikt nie pomyślałby o tobie gorzej, ale lubisz dawać dobry przykład swoim pracownikom. Poza tym, lubisz zostawiać swoje wczesne ucieczki na piątek.

Potem dzwoni telefon. To twój szef i chce wiedzieć, dlaczego nie ma cię na spotkaniu w centrum! O nie! Zupełnie o tym zapomniałeś. Wymyślasz jakąś wymówkę, ale on nie brzmi na szczęśliwego. Radzi ci spotkać się z nim z samego rana, żeby mógł cię dogonić, co przegapiłeś. Rozłączasz się i tracisz zainteresowanie kontrastem swojego monitora i decydujesz, że musisz coś zrobić ze swoimi spotkaniami. Ale jaka jest odpowiedź? Czy jest jedna, czy po prostu jesteś skazany na słabą pamięć i niezdolność do żonglowania czasem?

Kalendarz planowania

Jest odpowiedź, która znajduje się w kalendarzu planowania. At-a-Glance jest tylko jedną z firm, która robi dobry kalendarz planowania. Te kalendarze ułatwiają Ci śledzenie wszystkich spotkań, spotkań i wydarzeń specjalnych, o których masz tendencję do zapominania. A ty nie jesteś sam. Gdyby każdy mógł po prostu pamiętać, gdziekolwiek by się nie znajdował, planowanie kalendarzy nie byłoby jedną z największych pozycji w sprzedaży artykułów biurowych na rynku. Musisz tylko poświęcić trochę czasu, aby go zdobyć i zorganizować.

Oczywiście, posiadanie kalendarza do planowania nie zrobi ci wiele dobrego, jeśli nie będziesz go używać we właściwy sposób. Musisz się upewnić, że wszystko w tym kalendarzu jest w porządku, bez względu na to, jak małe i nieistotne. Musisz wtedy zrobić z niego punkt, aby spojrzeć na kalendarz każdego ranka i odpowiednio zaplanować swój dzień. Poświęć trochę czasu, aby przejść przez kilka następnych dni, tylko po to, aby upewnić się, że nie ma czegoś na horyzoncie, co musisz zaplanować na dzisiaj.

Ogólne zarządzanie czasem

Chociaż kalendarz planowania jest ważny, to nie jest to jedyny aspekt Twojej ogólnej strategii. Możesz zrobić wiele innych rzeczy, które pomogą Ci zacząć kontrolować swój czas, a nie na odwrót. Jednym z tych sposobów jest rozpoczęcie każdego dnia od stworzenia listy rzeczy do zrobienia. Zgoda, to nie jest rewolucyjny pomysł, ale czy ty to robisz? Albo z łatwością zejdziesz na boczny tor, nawet jeśli wiesz, że są rzeczy do zrobienia. Tworzenie listy rzeczy do zrobienia i zapisywanie jej w kolejności, w jakiej zadania mają być wykonane, jest doskonałym sposobem na lepsze zarządzanie czasem. Zachęcaj swoich pracowników, aby robili to samo. Już samo stworzenie listy może sprawić, że poczujesz się lepiej i będziesz miał większą kontrolę.

Uzyskaj pomoc z czasem

Nie wahaj się wprowadzić innych do swoich strategii zarządzania czasem. Dotyczy to w szczególności Twoich pracowników. Upewnij się, że wykorzystujesz tych ludzi w taki sposób, aby mogli przyczynić się do realizacji zadań i dotrzymywania terminów. Przecież to część tego, dlaczego im płacisz. Jeśli zajdzie taka potrzeba, włącz w to również swoją rodzinę. Jeśli masz ważne zadania, które możesz przekazać komukolwiek innemu, upewnij się, że to zrobisz, jeśli nie będziesz miał czasu na samodzielne zarządzanie projektem. Oczywiście, jeśli chodzi o przyjaciół i rodzinę, działa to tylko wtedy, gdy jesteś gotów zrobić to samo dla nich, jeśli pojawi się taka możliwość.

Zarządzanie czasem nie musi być zmorą twojego istnienia. Jeśli podejmiesz kilka prostych kroków, aby uzyskać nad nim kontrolę, przekonasz się, że miałeś dużo więcej czasu w ciągu dnia, niż pierwotnie myślałeś, i nie będziesz czuł, że stały ciężar stresu miażdży na tobie w ciągu dnia. Czy nie jest to wystarczający powód, aby wziąć sprawy w swoje ręce?

Jeśli chodzi o zarządzanie biurem, istnieją pewne standardy i praktyki, których powinieneś zawsze przestrzegać, niezależnie od specyfiki łańcucha produktów Twojej firmy czy branży usług. Te zasady pomogą Ci stworzyć bardziej udaną atmosferę w biurze i utrzymać Twoją firmę na dobrej drodze do sukcesu zarówno w sferze finansowej, jak i ludzkiej. Jedno może być tak samo ważne jak drugie, ponieważ jedno w naturalny sposób zasila drugie. Oczywiście słyszałeś stare powiedzenie o dzieleniu się bogactwem.

Biuro, które zarabia pieniądze, to szczęśliwe biuro, przez większość czasu, a przynajmniej tak powinno być. Oczywiście nie musi to być prawdą, jeśli pracodawca niedopłaca pracownikom, ale tak długo, jak to jest w szachu, wszystko inne powinno płynąć płynnie. Poniżej przedstawione są cztery podstawowe zasady zarządzania biurem, które mogą zapewnić jego sprawne funkcjonowanie.

Zatrudnienie

Jeśli nie jesteś firmą jednoosobową, zatrudnienie będzie czynnikiem w corocznym podejmowaniu decyzji. Dlatego mądrze jest mieć politykę i zasady na wypadek zaistnienia takiej sytuacji. Nie ma sensu wyrzucać rąk w powietrze i zatrudniać kogoś w inny sposób. To powoduje nierówności w miejscu pracy i dezorientację wśród pracowników. Nie wspominając już o tym, że rzeczy zazwyczaj działają o wiele lepiej, gdy są standaryzowane. Czy to oznacza całkowite usunięcie elementu ludzkiego z równania? Absolutnie nie.

Żadna firma nie powinna opierać swoich praktyk rekrutacyjnych na zestawie zasad tak rygorystycznych, że odpowiedź na pytanie (A) oznacza wynik (B), lub wznowienie, które stan (1) powinien zawsze oznaczać (2) następuje później. Powinno być bezwzględnie miejsce na wezwania do osądu i tym podobne. Jednakże, powinna istnieć polityka dotycząca sposobu, w jaki pracownik jest szkolony i wprowadzany do środowiska pracy.

Zarządzanie projektem

Jednym z obszarów, w którym wiele środowisk biurowych pozostaje w tyle, jest zarządzanie projektami. Bez ścisłych wytycznych i silnego przywództwa projektowego pracownicy są jak statek na morzu bez kompasu i bez jakiegokolwiek poczucia celu czy kierunku. Projekt, który powinien był trwać tydzień, zostaje przekształcony w trzy miesiące później. A czyja to wina? Czy to pracownicy? Nie bardzo. Nie, jeśli nie ma wytycznych, jak należy postępować z tymi rzeczami. Bez tych wytycznych, ludzie w ogóle nie będą pracować najlepiej jak potrafią. Oczywiście, będą tacy, którzy staną na wysokości zadania nawet bez tych wytycznych, ale jest ich stosunkowo niewiele i daleko. Dużo lepiej jest mieć te wytyczne, aby pracownicy znali swoje terminy i mieli narzędzia niezbędne do ich dotrzymania.

Wyposażenie biurowe

Można prowadzić budżet firmy na sucho, starając się nadążyć za każdą technologią i sprzętem biurowym dostępnym na rynku. Z drugiej strony, biuro może być w tyle za czasem, jeśli kierownik nie poświęci przynajmniej trochę czasu na zastanowienie się, jakie narzędzia biuro może wykorzystać do maksymalizacji wydajności. Ważne jest, aby znaleźć tu właściwą równowagę. Istnieje kilka świetnych internetowych sklepów z artykułami biurowymi, które byłyby w domu w zakładce każdego menedżera najwyższego szczebla. Poświęć trochę czasu na zapoznanie się z tymi sklepami, a nawet zapisz się na mailowe powiadomienia o nowych produktach. W ten sposób możesz wziąć każdy produkt na zasadzie jednostkowych przypadków i ocenić, jak to pomoże Twojej firmie w porównaniu z kosztami jego zakupu. Pozwoli Ci to również na bezpośrednie porównanie różnych marek. Możesz potrzebować nowej wielofunkcyjnej kopiarki. Idziesz z Bratem czy Canonem? Te decyzje mogą być podjęte poprzez uważne przyjrzenie się porównaniom cen i funkcji.

Komunikacja

To idzie w parze z ostatnią zasadą. Do kierownika biura należy decyzja, jak jego pracownicy będą się komunikować ze sobą i ze światem zewnętrznym. Przy dzisiejszej technologii, komunikacja zmieniła się na wiele sposobów. To, co było wczoraj na tablicy ogłoszeń, to dzisiejszy alert e-mailowy, to, co było wczorajszym spotkaniem z klientem, może być dzisiejszą telekonferencją. Upewnij się, że korzystasz z wszystkich nowych opcji komunikacji i wdrażasz te, które mają największy sens.

Wiek komputerów jest świetny. Zadania, które kiedyś zajmowały dni teraz zajmują sekundy, informacja jest zawsze tam za naciśnięciem przycisku, a firmy mogą rozszerzyć swoją sferę zbywalności poza swoje lokalne mury i do kronik cyberprzestrzeni. Jednak w przypadku wszystkich tych pozytywów należy powiedzieć, że są pewne negatywy, które się z nimi wiążą.

Jeśli jesteś kierownikiem biura, możesz rozważyć e-mail za jeden z tych negatywów. Być może traktujesz przejście do swojej skrzynki odbiorczej jak wyrok dożywocia. Ile wiadomości spam dostanę dzisiaj, myślisz z westchnieniem. Następnie jest sprawa po prostu sortowania tych dobrych. Które z nich wymagają waszej natychmiastowej uwagi, a które można ignorować do później? Które z nich są tylko najnowszymi wiadomościami od jednego z waszych współpracowników? Jeśli okaże się, że wydajesz za dużo każdego dnia przesiewania przez swojego maila, ten artykuł jest dla Ciebie. Opracowaliśmy dla Ciebie prosty zestaw sposobów na uporządkowanie skrzynki odbiorczej i zmianę Twojego maila z powrotem na pozytywny.

Tworzenie folderów

Pierwszym krokiem w kierunku uczynienia twojej skrzynki odbiorczej miejscem spokoju i ciszy jest stworzenie kilku folderów. Jeśli kiedykolwiek zrobiłeś to ze swoimi zakładkami internetowymi, być może wiesz już, jak bardzo mogą one ułatwić znalezienie czegoś (zwłaszcza jeśli jesteś packratem z zakładkami). Dlaczego nie spróbować tego samego z twoim e-mailem? Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy z wielu rzeczy, jakie może zrobić ich Outlook. To wstyd, bo choć Microsoft może nie jest idealną firmą, to naprawdę załadował swój program pocztowy z wieloma funkcjami, które prawdopodobnie nie są używane przez dziewięćdziesiąt procent użytkowników. Jeśli jesteś jednym z nich - zrób jedną rzecz zanim pójdziesz dalej. Poświęć około godziny i po prostu zbadaj swoją pocztę. Po prostu baw się nim. Zobacz, co może zrobić. Możliwe, że będziesz zaskoczony tym, co znajdziesz.

Ok, czas wracać do pracy z tworzeniem folderów. Powiedzmy, że chcesz, aby wszystkie e-maile twojego klienta znalazły się w jednym folderze, wszystkie e-maile twojego pracownika trafiły do innego folderu, a następnie e-maile twojego szefa znalazły się w trzecim folderze. Możesz oczywiście kontynuować, ale my zatrzymamy się na tym dla zwięzłości, a ponieważ nie wiemy jak konkretnie chcesz rozdzielić swoje e-maile od kategorii. Aby to zrobić, po prostu przejdź pod Plik i kliknij ikonę Nowy Folder. Oznacz coś łatwego jak "Klienci" lub "Szef". Nie ma sensu być tu kreatywnym, a następnie tworzyć dodatkowy poziom dezorientacji, gdy idziesz po pocztę. Zrób to raz za razem dla każdej z różnych kategorii, które chcesz stworzyć.

Kierowanie ruchem e-mailowym

Kiedy już będziesz miał swoje foldery, możesz się zastanawiać, czy będziesz musiał skopiować i wkleić każdy email do właściwego folderu, kiedy zostanie on otrzymany. Oczywiście, że nie, to byłoby po prostu dodanie kilku dodatkowych kroków i stworzenie jeszcze większego zamieszania w skrzynce odbiorczej. To, czego chcemy, to ułatwić Ci trochę życie emailowe. Więc oto następny krok. Zamierzasz stworzyć zasady dla każdego z twoich folderów. Robi się to za pomocą programu Outlook i można go łatwo skonfigurować tak, aby dystrybuować swoje emaile do odpowiednich folderów. Możesz to ustawić według tematyki lub według nadawcy. W ten sposób, jeśli twój szef wyśle ci pilną wiadomość, przejdzie ona bezpośrednio do folderu szefa, który utworzyłeś i będziesz wiedział, że musisz rzucić okiem na ten email i zaadresować go, zanim dostaniesz się do innych folderów i wszelkich nowych wiadomości, które tam masz. Nadal będziesz miał powiadomienie w głównym systemie, które powie ci, kiedy otrzymałeś nowe wiadomości i do jakiego folderu powinieneś zajrzeć, aby je znaleźć.

Prawdziwa skrzynka odbiorcza

Teraz, gdy już uporządkowałeś skrzynkę pocztową, co zrobić z tą na biurku, piętrząc papiery z każdej strony? Cóż, są pewne proste kroki, które można podjąć, aby to wyjaśnić i zmniejszyć obciążenie. Firma 3M i Rolodex oferują szereg produktów, o których być może nigdy nie słyszałeś, a które mogą pomóc Ci w zorganizowaniu się w pośpiechu. Poświęć czas na znalezienie dobrego sklepu internetowego z artykułami biurowymi i przejrzyj ich wybór, aby znaleźć doskonałe narzędzia, których możesz użyć do sprzątania bałaganu.

Z nieznanych powodów, dziesiątki lat po tym, jak te informacje zostały zebrane przez komputer, wiele biur odmawia skorzystania z prostych baz danych, aby skutecznie zarządzać swoją działalnością. Być może jesteś jedną z tych osób. Być może widzisz, że inne firmy uzyskują skomplikowane wyniki z ankiet, które przeprowadzają, z promocji sprzedaży, które przeprowadziły, a ty nie jesteś do końca pewien, jak to zrobiły. Może myślisz, że to dzięki jakiejś nadrzędnej technologii nie masz do niej dostępu. Ale nic nie może być dalej od prawdy.

Faktem jest, że oni po prostu korzystają z tej kilkudziesięcioletniej technologii zwanej komputerową bazą danych, a następnie niszczą numery, które znajdują się w środku. Prowadzenie udanego biura oznacza śledzenie informacji. Jeśli tego nie robisz, nie wykorzystujesz w pełni swojego potencjału. Baza danych może przechowywać wszystkie Twoje kontakty biznesowe razem, tak abyś mógł uzyskać do nich dostęp za jednym kliknięciem przycisku. Baza danych może przechowywać wszystkie informacje o Twojej ostatniej kampanii reklamowej i ujawnić Ci, jak skuteczne było to w uzyskaniu nowego biznesu. Baza danych może powiedzieć Ci, który z przedmiotów, które sprzedajesz, jest najbardziej opłacalny dla Twojej firmy.

Kampanie reklamowe

Jednym z najlepszych sposobów wykorzystania bazy danych jest wykorzystanie jej do wielu kampanii reklamowych. Dzięki wydajnej i dobrze przygotowanej bazie danych, możesz uzyskać dostęp, zestawiać i porównywać informacje w sposób, o którym być może nigdy nie pomyślałeś. Tylko wtedy naprawdę będziesz w stanie zrozumieć, co pracowało dla Twojej firmy, a co nie.

Nie chcesz spędzać swojego czasu i pieniędzy na prowadzeniu nieudanej kampanii reklamowej na nowo, ta część jest oczywista. Jednak to, co może być równie ważne: nie chcesz odciąć się od kampanii reklamowej, które mogłyby zadziałać, gdyby nie inne czynniki. Dlatego tak ważne jest, aby zachować i przechowywać informacje o każdym aspekcie swoich kampanii. To niesamowite, czasami jak jedna mała zmiana lub różnica w sformułowaniu może całkowicie zmienić swoją kampanię reklamową. Jeśli Twoje kampanie reklamowe są bardziej w kierunku marketingu i poleceń, możesz zrobić to samo z bazą danych. Będziesz mógł zbadać, co działa, a co nie. Jakiego rodzaju zmienne można wdrożyć, które zwiększyłyby wskaźnik poleceń, i tak dalej.

Kontakty i klienci

W dzisiejszym cyfrowym świecie jest zbyt wiele sposobów na zachowanie wszystkich swoich danych kontaktowych, aby mogły być one nadal używane po staremu. Czy z natury rzeczy jest coś nie tak ze starym sposobem. Nie, ale jeśli jest jakiś wymiernie lepszy sposób, dlaczego nie wykorzystać go? Wiele osób waha się przed wprowadzeniem nowych technologii (bez względu na to, jak bardzo są one podstawowe) do swojego życia lub miejsca pracy. I to prawda, zazwyczaj jest to krzywa uczenia się.

Często zdarza się, że w ciągu tygodnia lub miesiąca zastanawiasz się, dlaczego się zmieniłeś. Po tym czasie będzie to płynne żeglowanie. Musisz tylko zmusić się do zaakceptowania zmian i pokonać ten mały garb. Wkrótce będziesz się zastanawiał, jak sobie poradziłeś bez niego. Wpychając wszystkie swoje kontakty i klientów do czystej bazy danych, będziesz mógł je uporządkować w dowolny sposób, tworzyć hiperłącza między powiązanymi kontaktami, łatwo powielać informacje kontaktowe, które należą do więcej niż jednej kategorii i wiele więcej.

Księgowość

Chociaż wykorzystanie dobrej bazy danych jest praktycznie niewyczerpane, przyjrzymy się szybko zarządzaniu księgowością i zostawimy to na tym. Baza danych może zdziałać cuda w dziedzinie finansów Państwa biura. Śledź wszystkie swoje rachunki i otrzymywane informacje, organizuj swoje długi i kredyty, trzymaj listę płac razem, i wiele innych rzeczy. Ograniczenia są ściśle związane z Twoją własną wyobraźnią.

Jak już mówiliśmy, jest jeszcze sto sposobów na korzystanie z bazy danych, jeśli nie więcej. Jeśli rozejrzysz się po swoim biurze, prawdopodobnie możesz wymyślić więcej sposobów bez mrugnięcia okiem. Należy pamiętać, że nie wszystkie z tych baz danych muszą być oparte na elektronice. Dobry notebook firmy Universal lub Ampad może dać Ci te same rezultaty w bardziej przenośny sposób. Spróbuj w jednym z obszarów zarządzania swoim biurem, a bardzo możliwe, że mądrze będzie wdrożyć go w wielu innych.

Ekspert ds. ładu korporacyjnego Nell Minow wyjaśnia związek pomiędzy odprawami outlandish severance packages a ryzykownymi instrumentami finansowymi związanymi z kredytami hipotecznymi subprime.

Zarządy Citigroup, Merrill Lynch i innych instytucji finansowych mogły przyczynić się do masowych odpisów związanych z kredytami hipotecznymi subprime, tworząc pakiety wynagrodzeń dla swoich dyrektorów generalnych, które nie karały ich za niepowodzenia - mówi Nell Minow, redaktor naczelna The Corporate Library, niezależnej firmy badawczej oceniającej praktyki zarządzania. W rzeczywistości, takie podejście do ich wynagrodzeń zachęciło ich do podejmowania nadmiernego ryzyka, mówi Nell Minow, redaktor naczelna The Corporate Library, niezależnej firmy badawczej, która ocenia praktyki zarządzania.

Ci dyrektorzy generalni mieli zagwarantowane ponadprzeciętne pakiety wyjścia i oddzielenia, bez względu na to, w jaki sposób oni lub ich firmy działały. A teraz, gdy wielu z nich otworzyło drzwi, nie ma nadziei, że akcjonariusze lub dyrektorzy będą mogli "odebrać" jakąkolwiek z tych wypłat, mówi Minow. Jednym z ważnych rozwiązań, jak twierdzi, jest przyjęcie przez większą liczbę spółek zasad określających, że aby zostać wybranym, dyrektorzy muszą otrzymać większość oddanych głosów akcjonariuszy, a nie, jak to ma miejsce zazwyczaj obecnie, mnogość głosów (w istocie, obecnie nawet jeśli duża liczba akcjonariuszy wstrzymuje się od głosu, dyrektor może zostać wybrany tylko kilkoma głosami "za"). Stworzyłoby to perspektywę, że dyrektorzy mogliby zostać łatwiej wyparci przez niezadowolonych wspólników/akcjonariuszy, gdyby przyznawali zbyt hojne pakiety wynagrodzeń. William J. Holstein, współtwórca strategii i biznesu, rozmawiał z Minow pod koniec stycznia 2008 roku o swoich próbach zmodyfikowania relacji pomiędzy zarządami, udziałowcami i kadrą kierowniczą najwyższego szczebla.

Transcript wywiadu (S+B Journal i pan Nell Minow) .......................................................................................................................................

S+B: W jaki sposób zarządy były odpowiedzialne za obecną porażkę w sektorze usług finansowych?

MINOW: Było kilka czynników, które doprowadziły do tego kryzysu. Jednym z nich jest fakt, że zarządy nie poświęcały wystarczająco dużo uwagi. Nie zadawali właściwych pytań. A drugi to fakt, że tworzyli plany kompensacyjne dla kierownictwa, które skutkowały wylaniem gazu do ognia.

Można zobaczyć, jak to działało, patrząc na to z perspektywy czasu. Wszyscy dyrektorzy generalni, którzy zawiedli, dostali bardzo dobre wynagrodzenie. Dlatego też plany wynagrodzeń miały bardzo przewrotne bodźce. Tak, dyrektorzy generalni otrzymywali motywację, ale motywację do czego? Jeśli motywacją było zasadniczo odciążenie od ryzyka - co się stało, ponieważ prezesi zepchnęli większość ryzyka na akcjonariuszy - to właśnie to otrzymujemy.

S+B: Wydaje się, że zdecydowana większość amerykańskich spółek ma więcej niezależnych zarządów i skuteczniejsze zarządzanie niż kiedyś. Co więc poszło źle w sektorze finansowym?

MINOW: Ogólnie rzecz biorąc, tak, nastąpiła ogromna poprawa. Rady nadzorcze wykonują dużo lepszą pracę niż kilka lat temu. Zapewniają o wiele bardziej sumienny nadzór. Ale w sektorze finansowo-usługowym, nie sądzę, aby nastąpiła znacząca poprawa. W pierwszym zestawie ocen z zakresu ładu korporacyjnego, który wystawiliśmy w 2003 r. w The Corporate Library, Citigroup była martwa ostatnia, mimo że Institutional Shareholder Services (inna agencja zajmująca się rankingiem zarządzania) przyznawała im najwyższe oceny. Na papierze Citigroup wyglądało na to, że posiada wspaniałą politykę w zakresie ładu korporacyjnego. Jednak w dwóch kwestiach, które uważaliśmy za najważniejsze, rada nadzorcza zawiodła abysmalnie. Jedną z nich była płaca za wyniki - ich podejście było okropne - a drugą - sposób, w jaki zarząd zareagował na skandal z analitykami (w którym okazało się, że firmy z Wall Street sfałszowały pozytywne badania na temat spółek, starając się wygrać w biznesie bankowości inwestycyjnej). Citigroup był jedyną firmą, w której prezes zarządu był osobiście zaangażowany w jeden z najbardziej skandalicznych konfliktów interesów i jedno z najbardziej skandalicznych naruszeń etyki tego okresu: incydent z udziałem analityka Jacka Grubmana. Według śledczych, w 2000 r. dyrektor generalny Citigroup, Sanford Weill, poprosił Grubmana, czołowego analityka telekomunikacyjnego firmy, o podniesienie jego ratingu AT&T; po spełnieniu przez Grubmana warunków, Citigroup wygrał zadanie o wartości 45 mln USD, które miało pomóc w zagwarantowaniu sprzedaży akcji w jednostce bezprzewodowej AT&T]. Ze względu na swoje osobiste zaangażowanie Weill miał ograniczone możliwości spotkań z analitykami bez obecności adwokata. A jednak zarząd nie nałożył na niego żadnych sankcji. To jest definicja złej rady. Nie wiedzieli, jak zareagować, gdy prezes zawiódł.

S+B: Co mogły zrobić zarządy firm świadczących usługi finansowe, aby uniknąć takich sytuacji jak krach subprime?

MINOW: Nie można zrobić czegoś lepszego niż to, co Warren Buffett powiedział ludziom z Salomon Brothers wiele lat temu: "Jeśli straci pan dla nas pieniądze, będziemy wyrozumiali. Jeśli stracisz dla nas reputację, będziemy bezwzględni." Wyjaśniasz sytuację, przedstawiając swoje intencje i wspierasz je w projekcie swojego programu kompensacyjnego. Jeśli istnieje jakakolwiek sugestia złego zachowania, pieniądze wracają do firmy. To jedyny uczciwy i wiarygodny sposób. Jakikolwiek CEO który no przychodzi wewnątrz na ten podstawie jest somebody ty no chcesz stawiać na ponieważ on no jest willing stawiać na sobie. Morał tej historii jest taki, że dostajesz to, za co płacisz. Jeśli powiesz dyrektorowi generalnemu, że zapłaci mu się ogromnie za krótkoterminowe zyski, nawet jeśli ma filozofię "après moi, le deluge", to on na to pójdzie.

S+B: Czy zamierzasz teraz bardziej intensywnie naciskać na reformy w zakresie wynagrodzeń dla CEO?

MINOW: Nie wiem, o ile bardziej intensywnie mogę to zrobić. Naciskam od dłuższego czasu. Ale będę kontynuował. Jestem entuzjastycznie nastawiony, bo teraz to jest jak idealna burza; trzy różne siły na rzecz pozytywnych zmian spotykają się w tym samym czasie. Jedną z nich jest głosowanie większością głosów. Myślę, że to będzie bardzo potężne, ponieważ zostanie powszechnie przyjęte. Obecnie, zgodnie z prawem, dyrektor, który nie ma prawa głosu, może zostać wybrany jednym głosem, ponieważ wyborcy mają tylko dwie możliwości: potwierdzić kandydata lub nie głosować w ogóle. W związku z tym wstrzymanie się od głosu nie ma większego znaczenia. Ale ponieważ przedsiębiorstwa przyjmują zasadę, że aby wygrać, dyrektor musi otrzymać większość oddanych głosów, dyrektorzy będą wiedzieli, że mogą zostać przegłosowani, jeśli dużo osób wstrzyma się od głosu. Po drugie, zmiana sposobu głosowania przez maklera zostanie ostatecznie przeprowadzona w taki sposób, że faktyczni akcjonariusze lub beneficjenci będą głosować na dyrektorów. (Obecnie, w wielu przypadkach, duże domy maklerskie posiadają akcje dla inwestorów indywidualnych i głosują w ich imieniu bez konsultacji ze swoimi klientami; często dołączają do kadry zarządzającej wspierając swoje tabliczki znamionowe zarządu i sprzeciwiając się uchwałom akcjonariuszy). Po trzecie, zarządzający funduszami inwestycyjnymi i pieniężnymi muszą teraz ujawnić, w jaki sposób głosowali w sprawie nominacji i uchwał zarządu na mocy decyzji Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.

Co roku sporządzamy listę "niegrzecznych i miłych" osób, które głosują na rzecz akcjonariuszy, a które nie. W ten sposób wywieramy presję na fundusze inwestycyjne, aby głosowały w sposób bardziej przemyślany. W ten czy inny sposób, głosy staną się znacznie bardziej znaczące. Jeśli komitety ds. wynagrodzeń zaczną otrzymywać głosy za podpisywanie skandalicznych pakietów wynagrodzeń, to myślę, że zarządy zaczną wykonywać lepszą pracę.

Uwaga redaktora: Ten wywiad został przeprowadzony przez Strategy and Business Magazine (S+B Publications), dzięki uprzejmości Booz, Allen i Hamilton. Specjalne podziękowania dla Edwarda C. Landry'ego i Williama J. Holsteina. Powielanie tego artykułu w jakiejkolwiek formie jest zabronione.

Prowadzenie biura lub firmy oznacza przekształcenie systemów biurowych w dobrze naoliwioną maszynę. Zrobienie tego w inny sposób oznacza utratę wydajności i tym samym utratę pieniędzy po drodze. Ponieważ prowadzenie biznesu w dzisiejszych czasach oznacza podążanie na każdym kroku na skróty i czerpanie z tego korzyści, nie można sobie pozwolić na pozostanie w tyle w jakimkolwiek aspekcie swojej strategii zarządzania.

Jeśli nie jesteście Państwo pewni, co rozumiemy przez systemy biurowe lub co oznaczałoby to dla Waszej firmy ich usprawnienie, oto przykład sposobów, w jaki możecie ulepszyć funkcje w biurze w odniesieniu do sposobu prowadzenia działalności, a także w odniesieniu do Waszych pracowników.

Dzięki wydajnemu i sprawnemu systemowi biurowemu, będziesz mógł znaleźć swoje dane kontaktowe za jednym kliknięciem przycisku, lub za pomocą jednego z plików. Nie należy tracić czasu na szukanie zagubionych kart Rolodex lub bieganie po biurze, próbując dowiedzieć się, kto ma jakie informacje o Twoich klientach, klientach czy sprzedawcach. Będziesz mógł od razu wrócić do klientów, gdy będą potrzebować ważnych informacji, lub gdy będą mieli prośbę o Twoją firmę. Możesz składać propozycje z błyskawiczną szybkością. Utrzymuj wszystkie swoje projekty na właściwym torze i nie marnuj ani minuty na sklejanie się z helter skelterem w ostatniej chwili. Wreszcie, będziesz mógł bacznie obserwować swoje kampanie reklamowe.

Wszystko to jest niezbędne dla kierownika biura, a my jesteśmy pewni, że się z tym zgadzasz. Aby jednak zmaksymalizować te systemy, trzeba będzie podjąć pewne kroki. Ten artykuł dotyczy zapewnienia tych kroków w sposób łatwy do wdrożenia. Ważne jest, aby zacząć jak najszybciej, jak każdy zmarnowany dzień robi rzeczy stary sposób jest kolejną garść dolarów w dół strumienia, coś, na co niewiele firm może sobie pozwolić.

Pierwszy krok: Znajdź problemy

W każdym dwunastostopniowym programie, pierwszym krokiem jest przyznanie się, że masz problem. Zrobiłeś to po prostu, szukając tego artykułu i czytając dalej. Teraz musisz określić, gdzie tkwią te problemy. Nie wystarczy po prostu powiedzieć: "Chcielibyśmy być bardziej efektywni". Bez zwięzłego opisu problemu, nie ma rozwiązania. To byłoby jak pójście do lekarza i powiedzenie mu: "Coś mnie boli". Musisz być trochę bardziej konkretny, jeśli chcesz znaleźć problem.

Aby to zrobić, trzeba dokładnie przyjrzeć się każdemu aspektowi systemu biurowego. Jak szybko jesteś w stanie wrócić do klientów, gdy mają propozycję lub prośbę? Czy ten czas można skrócić o połowę? W jaki sposób wpłynęłoby to na wynik końcowy? Przyjrzyj się swoim pracownikom i sprawdź, czy nie marnują czasu i wysiłku na zadania, które można zautomatyzować lub przynajmniej uczynić bardziej wydajnymi. Upewnij się, że wszyscy pracują w godzinach, które są zaplanowane do pracy. Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie, istnieje oprogramowanie takie jak ATRx Secure Punchin, które może zapewnić, że każdy pracownik może tylko zegar dla siebie. Zrób to z każdym aspektem swojego biura, dopóki nie wymyślisz zdrowej, konkretnej listy rzeczy, które należy poprawić.

Drugi krok: Odchwaszczanie czasu administracyjnego Wasting

Główną przeszkodą w prowadzeniu skutecznej działalności gospodarczej jest spędzanie zbyt wiele czasu na bezsensownych zadaniach administracyjnych. Tak, trzeba je wykonać, ale czy to oznacza skrócenie czasu, w którym można prowadzić rozmowy handlowe i generować pieniądze dla firmy? Odpowiedź brzmi niewątpliwie tak, ale działania administracyjne są niestety złem koniecznym. Jest jednak wiele rzeczy, które można zrobić, aby te zadania były łatwiejsze i bardziej zautomatyzowane. Dowiedz się, czym są te rzeczy i zrealizuj je jak najszybciej. Są pewne rzeczy, które może zrobić tylko człowiek i trzeba się na nich skoncentrować.

Trzeci krok: Przedstawicielstwo

Dla wielu kierowników biur i kadry kierowniczej jest to oznaka słabości w przekazywaniu pracy swoim pracownikom, którą mogliby wykonywać sami. W rzeczywistości jest wręcz przeciwnie. Twoje talenty są potrzebne w dziedzinie nadzoru i właśnie tam powinny być wykorzystane. Nie wahaj się oddać swoich bardziej zbędnych zadań tym, którzy są pod tobą. Przecież za to im się płaci.

Współczesny świat dał nam różnorodne narzędzia do wykorzystania zarówno w życiu codziennym, jak i w biznesie. Wygląda na to, że każdy dzień przynosi nam nowe zastosowanie lub technologię, którą możemy wykorzystać w pracy dla nas. Niektóre z nich brzmią zbyt dobrze, by mogły być prawdziwe, ale zadziwiające jest to, jak wiele rzeczy jest możliwych dzisiaj, a jak wiele innych będzie możliwych jutro.

Mając to na uwadze, pomyśleliśmy, że fajnie byłoby przyjrzeć się czterem największym aplikacjom wirtualnej technologii. Każda z tych aplikacji może być wykorzystana do nakręcenia Twojego biznesu na kolejny poziom, jeśli jeszcze ich nie wdrożyłeś. Nawet jeśli nie oznaczają one zupełnie nowego systemu zysków, niewątpliwie ułatwią Ci życie w taki czy inny sposób. Jeśli nie słyszałeś o tych wnioskach, lub jeśli masz i nie byłeś przekonany o ich przydatności, przeczytaj dalej, a my przekonamy Cię, że jest inaczej.

#1. The Blogosphere

Możesz być zmęczony słyszeniem słowa "blog", a jeśli jesteś, nie możemy cię za to winić. Ale jest powód, dla którego to słowo tak szybko się włączyło i powód, dla którego tak wiele osób zwróciło się do niego jako do środka wyrazu. Nie tylko jest to domena wielu, którzy chcą, aby ich osobiste uczucia w sieci, ale stał się potężnym narzędziem marketingowym dla firm i przedsiębiorstw.

Jeśli nie założyłeś bloga firmowego, może zabraknąć kluczowego elementu w przyciąganiu przyszłych firm. Jeśli nie jesteś pewien o czym blogować, po prostu spójrz na swoją firmę. Co robisz? Jakim biznesem się zajmujesz? Będziesz chciał blogować na tematy, które znaczą coś dla Twoich klientów. Możesz wtedy albo prowadzić blog na stronie internetowej swojej firmy, albo umieścić go na jednym z głównych kanałów blogowania internetowego z linkiem powrotnym do swojej strony internetowej lub numeru telefonu swojego biura.

Koncepcja jest niezwykle silna w swojej prostocie. Potencjalni klienci surfują po sieci w poszukiwaniu interesujących ich tematów i trafiają na Twój blog. Jeśli jest on dobrze napisany i atrakcyjny, zachęci surfera do zostania klientem Twojej firmy.

#2. Internetowe Książki Mianowania

Dla każdego starego sposobu działania wydaje się, że istnieje wirtualna aktualizacja. Niektóre z tych ulepszeń są zbędne, ale internetowe książki spotkań nie są jednym z nich. Z internetowej książki spotkań, można szybko śledzić swoje terminy i spotkania, a nawet mieć je otwarte na interaktywność z asystentem, a nawet swoich klientów. Masz sposób na planowanie spotkań i spotkań, a następnie podłączyć się w taki sposób, że internetowy terminarz ostrzega Cię o nowych wpisach. Jest to o wiele bardziej efektywne niż stary sposób.

#3. Wirtualne konferencje (Virtual Conferencing)

Jeśli Twoja firma nie wprowadziła wirtualnych konferencji do systemu, to naprawdę przegapisz. Nie ma już potrzeby odbywania kosztownych podróży po całym stanie lub kraju w celu odbycia spotkań z ważnymi klientami, uczestniczenia w szkoleniach, czy wizyt u partnerów. Dzięki wirtualnym konferencjom, nie musisz iść dalej niż na biurko, aby być w kontakcie z kimkolwiek w kraju lub na świecie.

Aby zrobić to dobrze, potrzebujesz szybkiego konta internetowego i będziesz musiał wyłudzić pieniądze, aby zapewnić odpowiedni sprzęt dla własnej firmy i firm, z którymi chcesz mieć kontakt. Na dłuższą metę jednak, ta metoda kontaktu może zaoszczędzić tysiące i tysiące dolarów. Nie wspominając już o tym, że sprawia, iż Twoja firma po prostu lepiej wygląda, aby być na bieżąco z nowymi technologiami i sprawia, że Twoi klienci ufają, że Twoja firma zmierza we właściwym kierunku i jest gotowa na nowe tysiąclecie.

#4. Wirtualna łączność z PC

Ze wszystkich aplikacji wirtualnych może to być największe. Nie jesteśmy tu po to, aby promować konkretne firmy, ale teraz istnieje sposób, abyś miał dostęp do swojego komputera biurowego z domu i na odwrót. Ta nowa technologia pozwala dostać się na pulpit w domu, zalogować się do systemu, a następnie być w stanie zrobić wszystko z komputerem biurowym, które można zrobić, jeśli rzeczywiście był w biurze. Konsekwencje tego są ogromne. Nigdy więcej późnych nocy w biurze, spalanie oleju o północy. Teraz, zabranie pracy do domu jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Ponieważ bezpieczeństwo jest problemem, upewnij się, że inwestujesz w wysokiej jakości blokadę komputerową, taką jak te programy firmy Kensington.