Ten rok był okresem dostosowawczym dla wielu pracowników we wszystkich branżach, a pracownicy na całym świecie dzięki COVID-19 dostosowali się do stylu życia w pracy - od domu do domu. Jeśli dostosowałeś się do pracy zdalnej, możesz zauważyć sporo zmian w swojej codziennej rutynie. Na szczęście, niektóre inteligentne dodatki do konfiguracji domowego biura mogą zmienić Twoją produktywność.

Oto kilka podstawowych informacji z OnTimeSupplies.com, które pomogą Ci poprawić konfigurację Twojego domowego biura i przywrócić ją na właściwe tory.

Komfortowy, wspierający fotel komputerowy

Podczas gdy firma może zapewnić Ci pomocne krzesło biurkowe, w domu, zmęczone krzesło biurkowe zacznie czuć się dość niekomfortowo po długim dniu pracy. Unowocześnij swój fotel komputerowy o coś inteligentnego i wspierającego, co poprawi Twoją postawę i zmniejszy ból pleców.

Ergonomiczne krzesło komputerowe z regulacją nachylenia i wyprofilowaną poduszką siedziska to znacznie wygodniejsza alternatywa dla tradycyjnego krzesła. Wiele z tych nowoczesnych krzeseł stacjonarnych oferuje możliwość regulacji wysokości i szerokości dla osób każdej wielkości, a optymalne podparcie lędźwiowego odcinka kręgosłupa pozwoli Ci siedzieć we właściwej pozycji, zapewniając całodzienny komfort i wydajność pracy.

Nowoczesne biurko do pracy w domu

Jeśli na dłuższą metę przystosowujesz się do pracy w domu, możesz nawet zainwestować w nowe biurko do domowego biura. Wiele nowoczesnych biurek oferuje inteligentne rozwiązania organizacyjne, ulepszoną ergonomię i inne funkcje, które znacznie poprawią sposób pracy zdalnej. To może być nawet świetny moment, aby zainwestować w regulowane biurko stojące, jeśli wolisz wstać z krzesła na część dnia.

Stylowy Planer Codzienny

Masz problemy z utrzymaniem koncentracji w domu? Jeśli masz trudności z dotrzymaniem terminów lub śledzić rozmowy wideo i spotkania wirtualne, planista dzienny może pomóc zaplanować dni i ustalić cele dla swojej pracy zdalnej. Podczas gdy wielu pracowników zdalnych korzysta z aplikacji kalendarza na smartfony lub cyfrowych przypomnień, jest po prostu coś o notowaniach i ołówkiem w pozycji na kalendarzu, który sprawia, że naprawdę trzymać.

Nazwa Brand Printer Toner i atrament

Ponieważ nie będziesz miał dostępu do firmowej drukarki lub kopiarki, będziesz musiał poprawić swoje możliwości drukowania w konfiguracji domowego biura. Zapisz markowy toner i atrament dla swojej drukarki. Niezależnie od tego, którą markę wybierzesz, na stronie OnTimeSupplies.com znajdziesz bardzo szeroki wybór z hurtowymi rabatami, które pomogą Ci trzymać się swojego budżetu.

Telefoniczny zestaw słuchawkowy Over-the-Head

Znalezienie się na rozmowy telefoniczne i wirtualne spotkania przez większość dnia w domu? Praca zdalnie oznacza, że Twoje osobiste spotkania są teraz rozmowy telefoniczne, więc może warto zainwestować w wygodny zestaw słuchawkowy, który pozwala robić notatki i poruszać się po komputerze podczas rozmowy przez telefon.

Dysponujemy dużym wyborem telefonicznych zestawów słuchawkowych, które są kompatybilne z większością telefonów. Wiele z nich posiada mikrofony z funkcją redukcji szumów, więc jeśli Twoje domowe biuro jest również zajęte i hałaśliwe, możesz mieć pewność, że nie przegapisz ani jednego uderzenia - nawet jeśli popołudniowe spotkanie zbiegnie się w czasie z zabawą Twoich dzieci.

Czy Twój fotel komputerowy wjeżdża po podłodze za każdym razem, gdy siadasz lub wstajesz? Czy ślizga się po nim, gdy się bawisz? To dlatego, że twoje krzesło ma niewłaściwy rodzaj kółek do twojej podłogi. Kontynuuj czytanie →

Otwarte plany biurowe, od dawna przemyślane pod kątem wspierania kreatywności i komunikacji w miejscu pracy, ostatnio zyskują krytyczne spojrzenie. W The New Yorker Maria Konnikova przedstawia nową serię krytycznych uwag:

Psycholog Nick Perham, który bada wpływ dźwięku na to, jak myślimy, stwierdził, że zamieszanie w biurze upośledza zdolność pracowników do przywoływania informacji, a nawet do wykonywania podstawowej arytmetyki. Słuchanie muzyki w celu zablokowania wtargnięcia do biura nie pomaga: nawet to, co Perham odkrył, osłabia naszą ostrość psychiczną. Narażenie na hałas w biurze może być również szkodliwe dla zdrowia pracowników. W badaniu psychologów z Cornell University, Gary'ego Evansa i Dany Johnson, pracownicy biurowi, którzy byli narażeni na hałas w biurze przez trzy godziny, mieli podwyższony poziom adrenaliny - hormonu, który często nazywamy adrenaliną, związanego z tzw. reakcją bojową lub powietrzną. Co więcej, Evans i Johnson odkryli, że ludzie w hałaśliwym otoczeniu dokonywali mniej ergonomicznych regulacji niż w domu, co powodowało zwiększone obciążenie fizyczne. Następnie próbowali rozwiązać mniej zagadek niż po pracy w cichym otoczeniu; innymi słowy, stali się mniej zmotywowani i mniej kreatywni.

Jak radzić sobie z hałasem i stresem.

Pracownicy i badacze znajdują rozwiązania tych problemów. Kontynuuj czytanie →

Jeśli pod koniec dnia pracy twoje oczy palą się, boli cię szyja lub rozmywa wzrok, cierpisz z powodu zmęczenia oczu. Nadwyrężenie oczu związane z komputerem jest dość powszechną dolegliwością w miejscu pracy. Na szczęście, nadwyrężeniu oczu można także dość łatwo zaradzić. Ten film wideo CNET zawiera kilka świetnych wskazówek na temat poprawy ergonomii miejsca pracy i zmniejszenia obciążenia oczu. Większość z nich polega na wprowadzeniu kilku bezpłatnych, łatwych zmian w miejscu pracy. Ale jest kilka rzeczy, w których OnTimeSupplies.com może Ci pomóc. Te niedrogie materiały biurowe pomogą Ci zmniejszyć zmęczenie oczu podczas pracy.

Źródło: CNETTV

Poprawa "dopasowania" fotela biurowego to prosty sposób na poprawę ergonomii miejsca pracy. Generalnie, rady dotyczące znalezienia idealnej ergonomicznej wysokości fotela biurowego wymagają wielu rozmów o calach i kątach. Dobry, regulowany fotel biurowy zapobiega dyskomfortowi i urazom oraz poprawia wydajność pracy, ale kto chciałby wyrwać taśmę mierniczą i przedłużacz tylko po to, by usiąść na fotelu biurowym?

Nikt. Dlatego właśnie uwielbiam tę grafikę z American Chiropractic Association ilustrującą najprostszy sposób pomiaru idealnej ergonomicznej wysokości krzesła biurowego. Wyreguluj swoje krzesło tak, aby siedzisko było na równi z kolanami i gotowe.

Skorzystaj z tych wskazówek, aby w pełni wykorzystać zalety swojego ergonomicznego krzesła stacjonarnego.

Źródło: Terapia apartamentowa, h/t LifeHacker

Połączenie topniejącego śniegu i soli kamiennej, które pojawiły się w Państwa firmie w miesiącach zimowych, niszczy wykończenie podłóg i stanowi poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa. Chroń swoje podłogi i chroń je przed poślizgnięciami i upadkami, używając zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych mat podłogowych. Dwuczęściowy system powstrzyma wilgoć i sól przed przekształceniem podłóg w nieestetyczne zagrożenie dla bezpieczeństwa.

Najlepsze maty do podłóg zewnętrznych

Wybierz matę ścierną wykonaną z gumy lub polipropylenu na zewnątrz. Wykończenie ścierne odprowadzi wilgoć i zanieczyszczenia, a wytrzymałe materiały sprawią, że mata przetrwa zimę.

Najlepsze maty do podłóg wewnętrznych.

Indoor floor mats back up outdoor mats. Wchłaniają wilgoć z butów i usuwają drobne zanieczyszczenia. Olefinowe i polipropylenowe maty podłogowe najlepiej spełniają te zadania.

Więcej informacji na temat mat podłogowych można znaleźć w przewodniku zakupu na stronie OnTimeSupplies.com.

Psie letnie dni są tutaj. Czuje się, jakby było 105° na zewnątrz, ale około 30° w Twoim biurze. Oto 5 wskazówek, które uchronią Cię przed zamarznięciem na śmierć pod klimatyzatorem biurowym.

1. Ubierz się na chłodną temperaturę w swoim biurze, a nie na pogodę na zewnątrz.

Kiedy jesteś po przegranej stronie wojny o klimatyzację w biurze, ważne jest, abyś był w biurze, a nie na zewnątrz przy gorącej letniej pogodzie. W ten sposób nie zamarzniesz na śmierć pod korbą AC do 11. Trzymaj wygodny szalik lub sweter w swoim biurze i ubieraj się w łatwe do zdejmowania warstwy. Nie chcesz jednak, aby Twoje miejsce pracy wyglądało jak wnętrze nastoletniej szafy, więc powieś dodatkową odzież na niedrogich haczykach na płaszcze.

2. Miłej filiżanki herbaty.

Nic tak nie łagodzi chłodu AC jak gorąca filiżanka herbaty. Dodatkowo, herbata wzmacnia układ odpornościowy. Pijcie i unikajcie corocznych letnich przeziębień.

3. Ruszajcie się.

Zimne biuro jest szczególnie surowe dla osób z siedzącą pracą. Jeśli siedzisz przy komputerze przez cały dzień, wstawaj i spaceruj kilka razy dziennie, aby rozgrzać mięśnie.

4. Załatw sobie grzejnik.

Jeżeli szybkie i łatwe środki zaradcze nie zapewniają żadnej ulgi, ja może być wartym ono inwestować w przestrzenny grzejnik jeżeli twój biuro pozwoli im. Na rynku są dziś tony energooszczędnych grzejników przestrzennych, które są wystarczająco małe, aby zmieścić się pod biurkiem. Zapoznaj się z przewodnikiem po elektrycznych nagrzewnicach powierzchniowych na stronie OnTimeSupplies.com, aby uzyskać wskazówki dotyczące wyboru najlepszej nagrzewnicy dla Twojego biura.

5. Użyj wentylatora na biurko.

Może masz odwrotny problem. Może twój kierownik biura jest odporny na urok, przekupstwo i nieestetyczne plamy potu na koszuli, a po prostu nie wyłączy termostatu i klimatyzacji. Czas zainwestować w wentylator biurkowy. Dzisiejsze opcje są mocne, ciche i niedrogie.

Jeśli masz jakieś wskazówki, jak przetrwać letnie wojny o klimatyzację w biurze, chcemy je usłyszeć! Zostaw swoje sugestie w komentarzach lub połącz się z nami na Facebooku.

Nowe Tygodniowe Transakcje na OnTimeSupplies.com sprawią, że Twój dzień pracy będzie przebiegał nieco spokojniej. Rozmawialiśmy już wcześniej w Smart Office o tym, jak ważny jest dobry, wspierający fotel biurowy, ale nie potrafię tego wystarczająco podkreślić!

Piszę z osobistego doświadczenia. Kilka miesięcy temu zdiagnozowano u mnie przepuklinę dysku. Przez kilka tygodni stanie, chodzenie i leżenie były trudnymi i bolesnymi zajęciami, ale najgorsze było siedzenie. Moje dolne partie pleców i nóg krzyczały w agonii za każdym razem, gdy siedziałem na krześle, które nie zapewniało odpowiedniego wsparcia. Nie ma mowy, żebym mógł wykonywać swoją pracę, która polega na siedzeniu cały dzień przed komputerem, gdybym nie miał świetnego krzesła biurowego. Każdy pracownik biurowy potrzebuje krzesła biurowego, które wspiera prawidłową postawę z dobrym podparciem lędźwiowym i jest w pełni regulowane. W tym tygodniu, OnTimeSupplies.com sprawia, że uzyskanie dobrego fotela biurowego jest bardziej przystępne niż kiedykolwiek. Tylko przez jeden tydzień, możesz kupić nowoczesny, ergonomiczny fotel biurowy Mayline z ponad 50% zniżką!

Pierwsze z nich to dwa krzesła biurowe dla kierownictwa. Oba krzesła są tapicerowane prawdziwą skórą i wyposażone w głębokie poduszki i rzeźbione wyściełanie dla lepszego oparcia dolnej części pleców. Zarówno bordowe jak i czarne skórzane krzesła biurowe pięknie komponują się z każdym wystrojem biura!

Trzecie zniżkowe krzesło biurowe w sprzedaży w tym tygodniu na OnTimeSupplies.com to wspaniałe czarne krzesło biurowe do zadań. To krzesło zadaniowe Mayline posiada w pełni regulowany podnóżek i unikalne siedzisko w stylu traktorowym, które zmniejsza nacisk na uda. Zadaniowe krzesło biurowe Mayline jest również świetnym krzesłem wspierającym plecy, dzięki nadmuchiwanej poduszce podpierającej tarcicę, która zapewnia naprawdę niestandardowe dolne oparcie pleców!

Dzięki ofertom krzeseł biurowych w tym tygodniu na OnTimeSupplies.com, nigdy nie było lepszego momentu na uzyskanie atrakcyjnego, wygodnego i wspierającego krzesła biurowego, którego potrzebujesz! Upewnij się, że co tydzień sprawdzasz OnTimeSupplies.com, aby uzyskać więcej zniżkowych materiałów biurowych i mebli biurowych.

Ergonomia jest ogromnym hasłem w materiałach biurowych, a wraz ze słowem używanym do sprzedaży każdej rzeczy, od krzeseł biurowych po taśmy korekcyjne, może być trochę trudno potraktować tę koncepcję poważnie.

Ergonomia to nie tylko sztuczka marketingowa, to nauka, która istnieje od XIX wieku i zajmuje się projektowaniem miejsc pracy i narzędzi, aby były bezpieczne, wygodne i łatwe w użyciu. Ergonomiczne konstrukcje zapobiegają urazom związanym z wielokrotnym użytkowaniem, które sprawiają, że buggaboo dociera do pracowników biurowych w każdym miejscu.

Ergonomicznie zaprojektowane materiały biurowe, takie jak taśmy korekcyjne, są świetne, ale jeśli nie nosisz ich przez cały dzień, powinieneś skupić się na ergonomicznie zaprojektowanych meblach biurowych i stanowiskach pracy, aby poprawić swój komfort i bezpieczeństwo w biurze.

Jako osoba, która kiedyś kończyła wiele dni pracy z bólem dolnej części pleców, polecam najpierw zainwestować w dobre biuro lub krzesło zadaniowe. Potrzebne jest krzesło, które zapewnia podparcie lędźwiowe i utrzymuje plecy oraz kolana pod kątem 90° w stosunku do siedziska. Twoje stopy powinny siedzieć płasko na podłodze. Jeśli jesteś na krótkim boku, użyj podnóżka.

Stojaki na biurko mogą pomóc Ci uzupełnić ergonomiczną konstrukcję stanowiska pracy. Na przykład, nasze ramiona powinny być ustawione pod kątem 90°, a nadgarstki prosto podczas korzystania z klawiatury. Jeśli klawiatura znajduje się zbyt nisko, można użyć podstawki pod klawiaturę i zapasu nadgarstków. Podstawki pod Moniter, podstawki pod telefon i laptopy mogą zwiększyć komfort pracy.

Kiedy już dokonasz tych zmian w swoim biurze, naprawdę zauważysz różnicę! Powinieneś odczuwać mniej bólów głowy oraz mniej bólów mięśni i stawów.

Nieustannie przybywający do LifeHacker ludzie połączyli mnie z ciekawym artykułem, który mówi, że m.in. slouching lub inne zachowanie złej postawy może pozbawić ciało nawet do 30% tlenu.

Następnym razem, gdy poczujesz się trochę przygnębiony na wysypisku lub będziesz potrzebował trochę zastrzyku w pracy, sprawdź, czy podbródek jest w górze, a ramiona z powrotem (lub spróbuj innych metod, aby poprawić swoją postawę przy komputerze). Może to oznaczać różnicę między tym, że Twój dzień w pracy staje się bajeczny, a tym, że jest chropowaty.

Sprawdź resztę wskazówek dotyczących oszczędzania energii z Real Simple, i oczywiście, jak zawsze dzięki LifeHacker.