Ten rok był okresem przystosowawczym dla wielu pracowników we wszystkich branżach, a pracownicy na całym świecie przystosowywali się do trybu pracy w domu w związku z programem COVID-19. Jeśli przystosowałeś się do pracy zdalnej, możesz zauważyć sporo zmian w swojej codziennej rutynie. Na szczęście, kilka sprytnych dodatków do domowego biura może sprawić, że Twoja produktywność wzrośnie.

Oto kilka artykułów biurowych od OnTimeSupplies.com, które pomogą Ci poprawić domową konfigurację biura i sprawią, że wrócisz na właściwe tory z nową normalnością.

Wygodne, wygodne krzesło do komputera

Podczas gdy Twoja firma może zapewnić Ci pomocne krzesło przy biurku, w domu, Twoje zmęczone krzesło przy biurku zacznie czuć się dość niewygodnie po długim dniu pracy. Zmodernizuj swoje krzesło do komputera za pomocą czegoś inteligentnego i wspierającego, aby poprawić swoją postawę i zmniejszyć ból pleców.

Ergonomiczne krzesło do komputera z regulacją nachylenia i wyprofilowaną poduszką siedziska to znacznie wygodniejsza alternatywa dla tradycyjnego krzesła. Wiele z tych nowoczesnych krzeseł do biurka oferuje regulację wysokości i szerokości dla osób o różnym wzroście, a optymalne podparcie lędźwi pozwoli Ci siedzieć w odpowiedniej pozycji, zapewniającej komfort i produktywność przez cały dzień.

Nowoczesne biurko do domowego biura

Jeśli dostosowujesz się do pracy w domu na dłuższą metę, możesz nawet chcieć zainwestować w nowe biurko do swojego domowego biura. Wiele nowoczesnych biurek oferuje inteligentne rozwiązania organizacyjne, lepszą ergonomię i inne funkcje, które znacznie poprawią sposób pracy zdalnej. Może to być nawet świetny czas, aby zainwestować w regulowane biurko stojące, jeśli wolisz wysiąść z fotela przy biurku przez część dnia.

Stylowy planer dzienny

Masz problemy z koncentracją w domu? Jeśli trudno Ci dotrzymać terminów lub śledzić rozmowy wideo i wirtualne spotkania, planer dzienny może pomóc Ci zaplanować dni i wyznaczyć cele związane z pracą zdalną. Podczas gdy wielu pracowników zdalnych korzysta z aplikacji kalendarza na smartfony lub cyfrowych przypomnień, jest coś w notowaniu notatek i zapisywaniu pozycji w kalendarzu, co sprawia, że naprawdę się trzymają.

Toner i tusz do drukarek znanych marek

Ponieważ nie będziesz miał dostępu do firmowej drukarki lub kopiarki, będziesz musiał poprawić swoje możliwości drukowania w swoim domowym biurze. Zaopatrz się w toner marki i tusz do drukarki. Niezależnie od tego, którą markę preferujesz, znajdziesz bardzo szeroki wybór w OnTimeSupplies.com z masowymi rabatami, aby pomóc Ci trzymać się budżetu.

Zestaw słuchawkowy do telefonu przez głowę

Odnajdujesz się w rozmowach telefonicznych i wirtualnych spotkaniach przez większość dnia w domu? Praca zdalna oznacza, że spotkania osobiste są teraz rozmowami telefonicznymi, więc warto zainwestować w wygodny telefoniczny zestaw słuchawkowy, który pozwoli Ci robić notatki i nawigować po komputerze podczas rozmowy telefonicznej.

Oferujemy duży wybór zestawów słuchawkowych, które są kompatybilne z większością telefonów. Wiele z nich jest wyposażonych w mikrofony z redukcją szumów, więc jeśli Twoje domowe biuro jest jednocześnie ruchliwym, hałaśliwym domem rodzinnym, możesz być pewien, że nie umknie Ci żaden szczegół - nawet jeśli popołudniowe spotkanie zbiegnie się w czasie z zabawą Twoich dzieci.

Rozmawialiśmy już wcześniej w Office Ink o tym, jak słaba ergonomia w miejscu pracy jest szkodliwa dla Twoich pleców, oczu, reputacji i poziomu energii. Teraz coraz więcej badań pokazuje, że typowe środowisko biurowe stwarza inne poważne zagrożenie dla zdrowia milionów pracowników biurowych. Yahoo! z pomocą zebrał listę wszystkich nowych sposobów, w jakie twoja praca próbuje cię zabić:

  • Niewłaściwie ustawione biodra, zespół cieśni nadgarstka i żylaki: zła ergonomia miejsca pracy obciąża nerwy, mięśnie i kości. Przyrost masy ciała i cukrzyca: głównym zagrożeniem związanym z otrzymywaniem wynagrodzenia za siedzenie na tyłku przez cały dzień jest siedzący charakter pracy. A stresujące środowisko pracy dodatkowo zwiększa ryzyko zachorowania na cukrzycę. Podjadanie przy biurku też nie pomaga.

Prawdopodobnie nie możesz zrezygnować z pracy, prawdziwe jak twoje obawy o żylaki mogą być. Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby zminimalizować ryzyko zdrowotne związane z siedzącą pracą biurową, jest poprawa ergonomii miejsca pracy dzięki odpowiednio dobranym rozmiarom i konstrukcji krzeseł biurowych i biurek, robienie regularnych przerw na rozprostowanie nóg i ograniczenie podjadania przy biurku.

Czy masz dodatkowe wskazówki, jak pokonać zagrożenia dla zdrowia związane z nowoczesnym biurem? Chętnie je poznamy. Zostaw swoje rady w komentarzach do tego posta.

Źródło: Yahoo!

Nie jesteś pewien, jaki jest najlepszy układ mebli biurowych dostosowanych do wózków inwalidzkich? Skorzystaj z naszego przewodnika dotyczącego dostępności mebli biurowych dla wózków inwalidzkich, aby opracować plan mebli biurowych, który optymalizuje zwrotność i ergonomię.

Możliwość manewrowania wózkiem inwalidzkim:

Twój układ mebli biurowych powinien zapewniać wystarczająco dużo miejsca dla pracowników, którzy korzystają z wózków inwalidzkich, aby mogli się w nim poruszać. Oto kilka wskazówek:

Przejście dla wózków inwalidzkich: meble biurowe powinny być umieszczone w odległości co najmniej 32″ od ścian i innych przeszkód, aby umożliwić płynne przejście wózków inwalidzkich.

Przestrzeń do zawracania: pozostaw 60″ wolnej przestrzeni, aby pracownicy mogli obracać się i skręcać za rogami.

Ergonomia miejsca pracy z wózkiem inwalidzkim:

W warunkach biurowych, miejsca pracy dostępne dla wózków inwalidzkich nie różnią się zbytnio od standardowych miejsc pracy. Główną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że pracownicy muszą być w stanie sięgać bez stania. Oto kilka wymiarów, które należy mieć na uwadze wjen konfigurując swoje meble biurowe.

Przestrzeń podłogowa dla wózka stacjonarnego: pozwala 30″ x 48″ dla pracowników, aby usiąść przed biurkami i stołami.

Wysokość biurka: między 24-36 cali wysokości. Standardowe biurka mają zazwyczaj wysokość 30 cali.

Zasięg do przodu: pracownicy nie powinni sięgać wyżej niż 48″ i niżej niż 15″. ”

Sięganie na boki: Gdy pracownicy muszą sięgać w bok, przedmioty powinny znajdować się teraz wyżej niż 54″ i niżej niż 9″.

Źródło: Standardy ADA

Zagrożenia wynikające z siedzenia przez cały dzień w pracy są dobrze znane: zwiększone BMI i śmiertelność, a także stres i dyskomfort w dolnej części pleców, ramion i szyi. Dobre ergonomiczne biurko łagodzi te zagrożenia, podobnie jak biurko stojące. Jednak najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby poprawić ergonomię swojego biura, jest wyeliminowanie siedzącego trybu pracy i dodanie do swojego dnia trochę aktywności. Możesz zacząć od robienia okresowych przerw na wstawanie, chodzenie i rozciąganie się. W tym filmie pionier zielonego budownictwa Lloyd Kahn pokazuje, jak przenieść to na wyższy poziom i urządzić biurową siłownię, używając do tego celu jedynie liny i kilku taśm do ćwiczeń.

Uwielbiam pomysły zawarte w tym filmie, ale nie każdy ma miejsce lub możliwości, aby zamienić swoje biuro w siłownię. Na szczęście istnieje wiele ćwiczeń, które możesz wykonywać w swoim biurze, które nie wymagają żadnego sprzętu i nie pogniotą twoich ubrań.

Biurowa siłownia Lloyda Kahna via Lifehacker

Istnieje zawrotny szereg ergonomicznych funkcji krzesła biurka na rynku, z których każdy ma bardziej niezrozumiałą nazwę niż ostatni. To może być trudne do rozszyfrowania żargon przemysłu mebli biurowych, aby określić dokładnie, które funkcje trzeba, a które nie. OnTimeSupplies.com ma dogłębny przewodnik zakupu krzesła biurowego zaprojektowany, aby pomóc Ci poruszać się po terenie, ale oto szybka i brudna wersja: trzy najlepsze cechy, których potrzebujesz w swoim ergonomicznym fotelu do biurka. Continue reading →

Czy jest coś, czego nie potrafi potężny spinacz do segregatora? W zeszłym miesiącu pokazaliśmy Wam, jak spinacze do segregatorów mogą pomóc nauczycielom pozostać zorganizowanym. Teraz Lifehacker przychodzi z "10 DIY cudów", które można osiągnąć za pomocą spinacza do segregatora. Hands down, nasz ulubiony jest ich sztuczka na naprawę ergonomicznej klawiatury.